Esemény promóció: 10 kreatív és olcsó (vagy ingyenes) offline promóciós tipp, próbáld ki!

Esemény promóció: 10 kreatív és olcsó (vagy ingyenes) offline promóciós tipp, próbáld ki!

Tudjuk, hogy a marketingtevékenységek ma automatikusan az internetre fókuszálnak, a promóciós kampányok nagy részét online futtatják. Az események népszerűsítésekor azonban az offline promóciós megoldások még mindig hatékonyak lehetnek. Szóval, itt az ideje, hogy cikkünk előző része után, az online tippeket áttekintve vegyük át az offline lehetőségeket is. Mindjárt 10-et!

1. Keress mérföldköveket
20. évforduló, 10. találkozó, 5. éve ezen a helyszínen, stb… ha mérföldkövet találsz az eseményedhez, az sokkal különlegesebbnek, izgalmasabbnak tűnik, egyszerinek hat, olyannak, amiről tényleg nem éri meg lemaradni, hiszen csak most történik meg. Játssz tehát ezzel a lehetőséggel, ha módodban áll, garantáltan segíti eseményed népszerűsítését.

2. Nagyszerű ajánlatok
Valószínűleg az egyik legrégebbi, működő stratégia, ha különleges ajánlattal, kedvezménnyel, ajándékkal próbálkozol. Az eseménytervezők 51%-a úgy találja, hogy az early bird jegyvásárlások biztosításának leghatékonyabb taktikája az ilyen jellegű stratégia. Az ilyen ajánlatok, ígért ajándékok hajlamosak nagyon széles körben és gyorsan elterjedni, az pedig jó lesz neked.

3. Hűségprogramok
Azok számára, akik szeretnének folyamatosan hallani felőled, fontold meg egy hűségprogram indítását. Ez azt jelentheti például, hogy minél több jegyet foglalnak a rendezvényedre, annál közelebb kerülnek egy életre szóló eseménykedvezményhez, vagy, hogy a születésnapjukon minden évben egy speciális promóciós kódot kapnak, amely a következő eseményeden ingyenes italra vagy vacsorára jogosítja fel őket.

4. Promóciós ajándékok
A hűséges rajongóknak vagy követőknek jutalma lehet póló, sapka, tornazsák, amely – ha emblémázva van, remek „sétáló promóciós” eszköz. Adj ki ilyet minden évben, így újra és újra ösztönözni fogod őket a regisztrálásra, hiszen ingyen ajándékot kapnak, amely nem mellékesen a számodra reklámfelület.

5. Munkatársaid reklám ereje
A rendezvényszemélyzetnek mindig a legnagyobb rajongónak kell lennie, ezért kérd meg őket, hogy bárhová is mennek, akár rajtuk viselt póló, sapka, vagy akár egy maguknál tartott kulcstartó formájában, de mindig képviseljék az eseményedet, így minden találkozót vagy nyilvános megjelenésüket promóciós lehetőséggé alakíthatják.

Őszintén, Te képes lennél megszervezni egy élménydús rendezvényt?

Töltsd ki most az ingyenes tesztet, tudd meg hogy mennyire vagy felkészült rendezvényszervezésből!

6. Rádió
Talán nem lesz büdzséd, hogy promócióddal bejuss a legnagyobb rádióadókhoz, de a kisebb helyi és önkéntes rádióállomásokat érdemes felkeresned. Ötletelj velük eseményedről, biztosan kitaláltok egy hatékony játékot, vagy más, népszerűsítő akciót fillérekért.

7. Flash Mobs
Az ilyen villámcsődületek pillanatok alatt jönnek létre nyilvános helyeken, ahol a résztvevők egy bizonyos téma kapcsán csinálnak valamit. A lehetőségek száma végtelen, a lényeg, hogy látványos legyen, és kapcsolódjon az eseményedhez. Ha elég ütős flash mobot szervezel, garantáltan írni fognak rólad. A flash mobhoz érdemes a rendezvényed helyszínét vagy annak környékét választanod, így ezzel is támogatod közvetve az eseményedet.

8. A kézírás ereje
Előfordulhat, hogy a kézzel fogható meghívásnak sokkal nagyobb ereje van, mint egy e-mail vagy más digitális opció. Ha nincs pénzed divatos nyomtatásra, a kézírást válaszd, hatalmas ereje van a mai világban; a kézírás személyessége miatt jobban betalálhat az ajánlatod.

9. Boldog postaláda
A közvetlen postai küldemény még mindig működik, és érdemes gondolkodni benne. A postával küldött kiadványoknak és szórólapoknak azonban már magasabb színvonalat kell elérniük, mint korábban, hiszen pillanatok alatt kidobásra kerülnek. Itt is jól működik a személyesség varázsa, illetve ha van jó ötleted, mivel tűnhetsz ki, mi lehet egyedi, akkor ajánlatod jó eséllyel érhet célba. Ne gondolj óriási dologra, talán csak egy postaládára ragasztott, kézzel írt post it üzenetre van szükség, rajta egy webcímmel?

10. Kültéri berendezések
A túlméretezett tárgyak mindig szórakoztatóak, és egy kis képzelet, akár ismerősök segítségével kis büdzséből is létrehozhatók. A felnőttek számára újra gyerekméretűnek tűnni igazi élmény, persze fontos, hogy ezt az ötletet is a saját rendezvényedre kell szabnod. Ha erre sincs elég büdzséd, akár egy hatalmas kartonházat is létrehozhatsz, lehetőséget adva, hogy rajzoljanak rá/bele, üzeneteket írjanak, és élményüket a közösségi médiában másokkal is megosszák.

A fentiekben adtunk neked 10 olcsó és működő offline promóciós tippet, kipróbálnád valamelyiket? Írd meg nekünk, melyik volt a legszimpatikusabb. Rendezvényötletekért olvasd továbbra is blogunkat, illetve könyvünket, a RendezvényBibliát!  (kattints a könyvre! ;))