“KÖZÖSEN A RENDEZVÉNYEK SIKERÉÉRT!”

Az első lépést már megtetted ezért, hiszen reményeink szerint várakozással olvasod a sorainkat, felkészülve arra, hogy igen, na, most jött el a te időd.

Üdvözlünk az oldalunkon! Engedd meg, hogy bemutatkozzam, Varga Péter vagyok.

  • Valójában soha nem dolgoztam máshol. Csak rendezvényszervezéssel kapcsolatos munkáim voltak. Pedig eredetileg mérnök-informatikus és mérnöktanár végzettségem van. Mindig is az informatika vonzott. Aztán a főiskola befejeztével minden megváltozott. Bár sosem akartam kifejezetten rendezvényszervező lenni, a szüleim gyerekkoromtól fogva rendezvényekre vittek, és az évek során a bőröm alá is bekúszott a szakma.

  • Teljesen eggyé váltunk, már nem tudnám elképzelni, hogy mással foglalkozzak. De ehhez hosszú út vezetett, és a magam bőrén kellett megtanulnom mindent.

  • Éjszakáztam rengeteget, és töltöttem el rendezvények miatt teljes hétvégéket a családtól, barátoktól, barátnőtől távol. Hazai produkciókat menedzseltem, sofőrként szállítottam eseményekre Koltai Róbertet és még sok nagy nevet. Próbálkoztam félplayback előadások hangosításával csetledezve-botladozva, pakoltam rendezvényeszközöket, bútorokat, még Havasi Balázs fehér zongoráját is cipeltem!

  • Mindenbe belekóstoltam, mindent kipróbáltam, és örülök, mert így teljes képet kaptam a szakmáról. Valóban teljeset! 20 éve dolgozom már rendezvényesként, szerveztem kisebb, nagyobb eseményeket a családi összejövetelektől a több száz fős vállalati gáláig. Bár soha nem mondom, hogy soha, de jelen tudásom szerint nem hiszem, hogy van olyan, amit ebben a szakmában ne láttam, hallottam, tapasztaltam volna már meg. Beleértve a sikert, kudarcot is.

“Fantáziával megálmodjuk.

Szakértelmet adunk hozzá.

Élménnyé alakítjuk.”

  • Szerintem nincs értékesebb tudás, mint valaki olyantól tanulni a szakmát, aki a mestersége minden csínját-bínját tudja. Mint a pékmester, aki megosztja a fortélyokat tanulóival, hogy később már ők is épp azt a ropogós, puha kenyeret tudják majd sütni. Hasonlóképp szeretném én is átadni tudásomat, mert a hosszú évek elegendő tapasztalást adtak ahhoz, hogy összegyűjthessem, modulokba rendezzem, és szakértőtársaimmal együtt átadjam a rendezvényszakmához szükséges tudást. Neked!

  • Az erős alapokat Édesapámtól tanultam. Ő mindig kiállt a jóért, és megmondta másoknak a véleményét még akkor is, ha emiatt üzletet veszített, mert hitt abban, hogy a rendezvények szervezésénél is, ahogyan az élet más területein, nincs egyenlőtlenség. Közösen dolgozunk, szervezünk és adunk élményt másoknak. Hitt abban, hogy a szakmának össze kell fognia. A fenti szlogenünk hosszú évekig megmaradt: „Közösen a rendezvények sikeréért”

EZT KÉPVISELI A MOE RENDEZVÉNYAKADÉMIA!

RENDEZVÉNYBIBLIA PROJEKT, CÉLOK

  • 2016 nyarán megszületett a gondolat, hogy a Horizont Rendezvényszervező Irodához érkező munkatársakat, illetve az ügynökségünk partnereit edukálni kellene. Mindkét oldalon sok hiányosságot tapasztaltunk.

  • Ennek eredményeként 2017-ben világra jött a RendezvényBiblia könyv és nem sokkal később a Rendezvényhelyszín MaximaLISTA kiadvány. Azóta számos ingyenes szakmai tartalommal láttuk el a rendezvényszervezés iránt érdeklődőket.

  • 2019 tavaszán határoztuk el, hogy a fentieknél többre van szükség ahhoz, hogy valódi értéket teremtsünk. Ekkora született meg a gondolat. Online kurzusokat fogunk indítani rendezvényszervezéshez kapcsolódó témakörökben. A MOE Rendezvényakadémia ezért született meg.

  • A magas színvonalú céges rendezvények szervezése mellett elkötelezett célunknak tekintjük azokat tanítani, akik igazán elhivatottak, hogy minőségi és élménydús rendezvényeket bonyolítsanak le.

MI NEM CSAK TANÍTJUK, HANEM CSINÁLJUK IS

  • A Horizont csapatával elsődlegesen már több évtizede multinacionális és hazai nagyvállalatok részére szervezünk eseményeket. Pontosan tudjuk, hogy egy márka ismertségét akkor érhetjük el stabilan, ha úgy gondolkozunk, hogy a vásárló nem szimplán terméket, hanem élményt szeretne vásárolni. Mert az élmény az, ami maradandó. Ezért stratégiánk lényege, hogy egy rendezvény igazi élményt nyújtson a megrendelő számára.

  • Tudjuk azt is, hogy a marketingkommunikáció teljes egészére érvényes ez, ezért nem csupán rendezvényszervezésben lehet ránk számítani, hanem valamennyi márkaépítési területen; teljes körű marketingkommunikációs ügynökségként segítjük ügyfeleink márkaépítő lépéseit.
    Számunkra fontos, hogy egy vállalat márkája ne csupán ismertté váljon, hanem élmények által szerethetővé is, ezért vagyunk.

A Horizont Group által szervezett prémium rendezvényekből ízelítő:

AMIÉRT HITELESEK VAGYUNK

0 darab
sikeres rendezvény szerveztünk
0 év
szakmai tapasztalattal rendelkezünk
0 elégedett
ügyfelünk van

EGYÜTTMŰKÖDŐ PARTNEREINK

Akik nélkül nem jöhetett volna létre a MOE Rendezvényakadémia. Professzionális szolgáltatást biztosítanak a hazai rendezvénypiacon. Mi is velük dolgozunk.

rendezvenyszervezo-tanfolyam-technika
rendezvenyszervezo-tanfolyam-ajandek
rendezvenyszervezo-tanfolyam-eszkozok
rendezvenyszervezo-tanfolyam-dekor
rendezvenyszervezo-tanfolyam-catering

KI TANÍT MÉG A MOE RENDEZVÉNYAKADÉMIÁN?

GONDOS BORBÁLA

  • 2007 óta tanít az Edutus Egyetemen (jogelődje Harsányi János Főiskola) turisztikai tárgyakat úgy mint Turizmus társadalmi és gazdasági alapjai, Utazás és rendezvényszervezés, Kulturális és kongresszusi rendezvények szervezése, Vállalati rendezvények szervezése, Turisztikai protokoll, Turisztikai kutatások, Szociológia, Animáció, Speciális igények a turizmusban és a Sociology of Tourism Erasmus hallgatóknak.

  • 2017. július 1-jétől az Edutus Egyetem Turizmus tanszékének megbízott vezetője.

  • 2019-ben a nagyszabású World Robot Olympiad (WRO) döntőjének lebonyolításában vett részt. Elsősorban olyan intézményi rendezvények szervezésében közreműködik, mint például Nemzetközi hét, Alumni találkozó, Gólyabál.

  • A Széchenyi István Egyetem oktatói, kutatói és hallgatósági ösztöndíj pályázatát háromszor nyerte el. 2010-től, majd 2016-tól a Széchenyi István Egyetem Regionális- és Gazdaságtudományi Doktori Iskola hallgatója, jelenleg doktorjelöltje, disszertációjának címe: Speciális igények a turizmusban – A mozgáskorlátozottak helye, szerepe és lehetősége a turisztikai szektorban.

  • 2015-ben elnyerte a verseny “Legsikeresebb oktatója” címet. 2014 óta vesz részt hallgatóival a Főiskolai és Egyetemi Nemzetközi Kommunikációs Viselkedéskultúra és Protokoll versenyen a Budapesti Metropolitan Egyetem szervezésében, amelynek eredményei eddig három különdíj, két harmadik hely és 2019-ben első helyezés a 12 csapatos mezőnyből. 2019-től a Magyar Protokollosok Országos Egyesületének rendes tagja, továbbá a Földrajzi Közlemények és a Turizmus Bulletin folyóiratok felkért lektora.

VÉGÜL, DE NEM UTOLSÓ SORBAN, AKI AZ ÜZLETI PROTOKOLL ONLINE MESTERKURZUS ANYJA

MICSKI MARIANNA

  • Marianna nemzetközi protokoll szakértő és üzleti kommunikációs tanácsadó. Executive business coachként különösen fontosnak tartja a helyesen megválasztott és alkalmazott illem, etikett és protokoll szabályok betartását az üzleti, vállalati és a magánélet területén egyaránt. Vallja, hogy csak jól átgondolt és alkalmazott, helyes viselkedési és kommunikációs stílus vezethet minket sikerre.

  • Az elmúlt közel harminc évet az üzleti életben, a szállodaipar, a rendezvényszervezés és oktatás területén töltötte. Munkája során arra a felismerésre jutott, hogy bizonyos visszatérő viselkedés- és illembeli hiányosságok napi szinten jelenlévő nehézségeket generálnak, lassítva az együttműködést, ezáltal gátolva a szervezet sikeres működését vagy az egyén előre jutását, sikerességét.

  • Az Üzleti Protokoll Online Mesterkurzuson megtanítja neked, hogyan boldogulj magabiztosan az üzleti életben, mik az alapvető szabályok, etikett, illem, és tudnivalók ahhoz, hogy professzionális, minden tekintetben felkészült szakemberként, rendezvényszervezőként állhass ügyfeleid rendelkezésére, és partnereid Ötcsillagos véleménnyel legyenek rólad!

Üzleti Protokoll tanfolyam

Készen állsz arra, hogy a segítségünkkel fejleszd magad, és ezáltal olyan szakmát, életet biztosíts magadnak, amibe szerelmes lehetsz?