Egy jó ötleten áll vagy bukik minden
Egy rendezvény egyedi jellemzőjének megalkotása már csak azért is fontos, mert meg fogja határozni a rendezvény helyszínét, időpontját, arculatát és eseményeit.
A kreatív koncepció kitalálása nem mindig könnyű, de nem is kihagyható lépés, hiszen e köré szerveződik az esemény maga.
Innen fogod tudni, hogy elég kreatív a rendezvényed:
Tipp: mindig legyen nálad toll, papír, és diktafon (mobiltelefon), hogy fel tudd jegyezni a hirtelen támadt, remek ötleteidet. Ne fukarkodj a lapokkal, minden egyes szó fontos lehet. Használd ki az összes percet, amikor kreatív tudatállapotba kerülsz.
A kreatív koncepció a következőkön múlik:
Jegyezzük meg, hogy az számít kreatívnak, ami a közönség számára is újszerűen hat. Az, hogy te magad mennyire tartod érdekesnek azt, majdnemhogy teljesen mindegy.
Lehet egy teljesen új ötlet, de régi elemek újjáálmodása is. De egy biztos: ha rendezvényszervezésre adod a fejed, a kreativitásra való folyamatos törekvés a minimum ahhoz, hogy jó rendezvényeid lehessenek.
Az egyedi kreatív koncepció a piaci versenyhelyzetben a cég fennmaradásának, sikerének kulcsa.
Jó hír, hogy a kreativitás tanulható és fejleszthető.
Ne kövesd el az alábbi hibákat!
Te mennyire vagy ötletelős típus? Ne szórd ki lapáttal az ablakon a milliókat egy rossz ötlet megvalósításával.
Ha már nem győzöd várni, hogy megcsókoljon a Múzsa, akkor neked ajánlom a RendezvényBiblia című könyvemet, melyben számtalan, azonnal bevethető ötlettel szolgálok.