Kreatív meghívóknak áll a világ
Ahhoz, hogy meg tudd tölteni a rendezvényedet, bizony nem szabad elsiklanod a meghívók milyensége felett. Azon felül, hogy a célcsoportod mozgatórugóira kell hass, nem árt, ha ezt kreatívan teszed.
Mindenekelőtt tedd kíváncsivá
Mind dizájnban, mind szövegezésben nyújts olyat, hogy azt ne csak megjegyezze az átvevő, hanem vágyjon is arra, hogy utánanézzen a rendezvényednek, sőt mi több, el is menjen rá.
Semmiképp se legyél sablonos
Gondolj arra, hogy a vendégjelöltjeid naponta mennyi, a végletekig unalmas és sablonos meghívót, és egyéb irományt futnak át.
Te ne állj be a sorba! Ha csak fél perc erejéig, de akkor is biztosíts számukra kellemes pillanatokat, és valami újdonságot, amin megakadhat a tekintetük.
Papír alapú meghívók esetén:
Ugyan a fenti paraméterek függenek a meghívók színétől és méretétől is, valamint attól is, hogy lesz-e rajtuk változó adat (például a meghívott neve).
Úgy gondolod, hogy a papír alapú meghívó nem épp a legalkalmasabb a számodra?
A RendezvényBiblia című könyvben már haladunk a korral: olvashatsz a YouTube meghívókról, a microsite-okról, az egyedi printanyagokról, a termékmintát rejtő meghívókról, és a digitális meghívókról is.