Kreatív meghívóknak áll a világ

Ahhoz, hogy meg tudd tölteni a rendezvényedet, bizony nem szabad elsiklanod a meghívók milyensége felett. Azon felül, hogy a célcsoportod mozgatórugóira kell hass, nem árt, ha ezt kreatívan teszed.

Kreatív meghívóknak áll a világ

Mindenekelőtt tedd kíváncsivá

Mind dizájnban, mind szövegezésben nyújts olyat, hogy azt ne csak megjegyezze az átvevő, hanem vágyjon is arra, hogy utánanézzen a rendezvényednek, sőt mi több, el is menjen rá.

 

Semmiképp se legyél sablonos

Gondolj arra, hogy a vendégjelöltjeid naponta mennyi, a végletekig unalmas és sablonos meghívót, és egyéb irományt futnak át.

Te ne állj be a sorba! Ha csak fél perc erejéig, de akkor is biztosíts számukra kellemes pillanatokat, és valami újdonságot, amin megakadhat a tekintetük.

 

Papír alapú meghívók esetén:

  • törekedj a papír gazdaságos kihasználásra -így csökkentheted a költségeidet, és óvhatod a környezetedet

  • kérj több nyomdától is árajánlatot: egyes helyeken szokás mennyiségi kedvezményt is adni

  • a digitális nyomtatást akkor válaszd, ha kevesebb, mint 250 meghívóra van szükséged, az ofszet nyomtatásra pedig akkor voksolj, ha 500 darab feletti meghívót osztanál szét

  • a műnyomó papírra tompa színek, és sima felület a jellemző

  • az ofszet papírra tompa színek, és nem teljesen sima felület jellemző, ez a leginkább alkalmas szöveg nyomtatására

  • a kreatív papír leginkább mikrobordázottságú formában fordul elő, igen látványos, fehér vagy színezett formában. Esetében viszont a halvány árnyalatokat és a színeket ha lehet, kerüld.

  • figyelj a papír vastagságára. Egy kis viszonyítási alap ehhez: a fénymásolópapír 80g/m2-es, a névjegy 300 g/m2-es

  • a képeket, grafikákat csakis nagy felbontásban érdemes elküldened a nyomda számára

  • számolj az elkészülési és a postázási/elküldési időkkel is, nehogy emiatt csússz el

Ugyan a fenti paraméterek függenek a meghívók színétől és méretétől is, valamint attól is, hogy lesz-e rajtuk változó adat (például a meghívott neve).

Úgy gondolod, hogy a papír alapú meghívó nem épp a legalkalmasabb a számodra?

A RendezvényBiblia című könyvben már haladunk a korral: olvashatsz a YouTube meghívókról, a microsite-okról, az egyedi printanyagokról, a termékmintát rejtő meghívókról, és a digitális meghívókról is.