Virtuális rendezvényszervezés: mindig a tartalom a lényeg – Interjú Várvölgyi Petrával

Virtuális rendezvényszervezés: mindig a tartalom a lényeg – Interjú Várvölgyi Petrával

Petra sok éves rendezvényszervezői tapasztalattal rendelkezik. A hazai rendezvények mellett szervezett a világ több különböző pontján is eseményeket, szóval komoly rálátása van a nemzetközi szállodai- és rendezvényes iparágra is.

Ha kíváncsi vagy milyen hatással volt a pandémia a nemzetközi üzleti turizmusra, mi a véleménye Petrának a virtuális rendezvényekről, vagy hogy miért fontos a folyamatos önképzés a szakmán belül, akkor kattints az alábbi videóra!

Ha tetszett a videó, kérlek nyomj egy lájkot. Köszi! :)

Miért vágyik annyira mindenki a valódi, élő rendezvényekre?2021-02-27T12:23:47+02:00

Miért nem tudja ugyanazt a hatást előidézni bennünk/velünk egy online esemény? Milyen emocionális és racionális előnyei vannak az rendezvényeknek? Csatlakozz a #PowerOfLiveEvents programhoz; elmeséljük, miért, és mit is jelent számunkra. 

A rendezvény helye a marketingkommunikációban2021-02-27T12:23:06+02:00

Azt, hogy egy rendezvény milyen szerepet tölt be a marketingkommunikációban, a rendezvény célja határozza meg. Egy rendezvény ugyanis lehet PR elem, de akár vásárlásösztönző hatással is létrejöhet.
Egy rendezvény a marketingkommunikáción belül a nem klasszikus reklámeszközök (Below The Line) csoportjába tartozik.
A rendezvények világa a szolgáltatásmarketing területéhez tartozik. Ez azt jelenti, hogy a rendezvény kreatív kivitelezését a vállalat egy külső rendezvényszervező cégre bízza. Tovább olvasom.

Így szervezz online vagy hibrid rendezvényeket2021-02-27T12:22:06+02:00

Ezzel az ismeretanyaggal az a célunk, hogy egy gyakorlati tudásanyagot állítsunk össze azok számára, akik a jövőben virtuális vagy hibrid rendezvényeket szeretnének szervezni. Kattints ide a részletes tudásanyaghoz.

által|2021-04-20T10:05:44+02:002021. április 24.|Kategóriák: Interjú, rendezvényszervezés|Címkék: , , , |0 hozzászólás