Virtuális rendezvényszervezés: mindig a tartalom a lényeg – Interjú Várvölgyi Petrával
Virtuális rendezvényszervezés: mindig a tartalom a lényeg – Interjú Várvölgyi Petrával
Petra sok éves rendezvényszervezői tapasztalattal rendelkezik. A hazai rendezvények mellett szervezett a világ több különböző pontján is eseményeket, szóval komoly rálátása van a nemzetközi szállodai- és rendezvényes iparágra is.
Ha kíváncsi vagy milyen hatással volt a pandémia a nemzetközi üzleti turizmusra, mi a véleménye Petrának a virtuális rendezvényekről, vagy hogy miért fontos a folyamatos önképzés a szakmán belül, akkor kattints az alábbi videóra!
Ha tetszett a videó, kérlek nyomj egy lájkot. Köszi! :)
Miért nem tudja ugyanazt a hatást előidézni bennünk/velünk egy online esemény? Milyen emocionális és racionális előnyei vannak az rendezvényeknek? Csatlakozz a #PowerOfLiveEvents programhoz; elmeséljük, miért, és mit is jelent számunkra.
Azt, hogy egy rendezvény milyen szerepet tölt be a marketingkommunikációban, a rendezvény célja határozza meg. Egy rendezvény ugyanis lehet PR elem, de akár vásárlásösztönző hatással is létrejöhet.
Egy rendezvény a marketingkommunikáción belül a nem klasszikus reklámeszközök (Below The Line) csoportjába tartozik.
A rendezvények világa a szolgáltatásmarketing területéhez tartozik. Ez azt jelenti, hogy a rendezvény kreatív kivitelezését a vállalat egy külső rendezvényszervező cégre bízza. Tovább olvasom.
Ezzel az ismeretanyaggal az a célunk, hogy egy gyakorlati tudásanyagot állítsunk össze azok számára, akik a jövőben virtuális vagy hibrid rendezvényeket szeretnének szervezni. Kattints ide a részletes tudásanyaghoz.