TOP 7 kütyü a profi rendezvényszervezésért

A rendezvényszervezők álma, hogy rendezvényük minél profibb és szórakoztatóbb legyen. Ehhez járulnak hozzá azok a modern (digitális) eszközök, melyek gördülékenyebbé, és élvezetesebbé varázsolják az eseményt. Lehetsz pályakezdő rendezvényszervező, cégvezető, marketinges, dolgozhatsz a HR-, vagy a kommunikációs – szakmában, a segítségükkel igazán jelentőségteljes rendezvényt szervezhetsz. Nézzük meg, mik ezek az eszközök!

1. Pico projektor – húzd elő az öltönyzsebedből, és tarts prezentációs előadást!

Ezzel a mini méretű digitális projektorral (Philips Picopix 2230 – 96,7 x 54 x 22 mm) bármikor elkápráztathatod a közönségedet vizuálisan, akár egy 2 órás előadás erejéig is. Nyugodtan hagyd otthon a laptopod, hiszen a saját szoftverrel rendelkező projektor nélküle is használható, csak ne felejtsd elmenteni rá a bemutatni kívánt képeket és videókat.Hátránya: képfelbontását tekintve is belépő szintű termék & nem játssza le a PPT típusú fájlokat.

2. Digitális toll – a rendezvényszervezők írópennája

Táblagéppel jársz – kelsz, és folyton útközben jönnek a legjobb gondolatok? A tollad sehol, és maximum csak papírfecnikre írhatnál… Tedd rendbe a jegyzeteid egy digitális toll (rajzokat, kézírást konvertál át digitális formában) segítségével. Nincs ingre kifolyt tinta, összegyűrt papiros, felesleges másolgatás füzetből Word dokumentumba. Elég egy tablet, és szárnyra kaphatnak a legjobb ötleteid.

3. Multifunkciós power bank – az életmentő hordozható töltő

A kütyük, okoseszközök rendezvényszervezésben kiaknázható mindenhatósága csak addig tart, amíg le nem merülnek, ami előbb-utóbb sajnos bekövetkezhet. Ekkor jön igazán jól ez a kisméretű csoda, mely konnektor, és töltőkábel híján lehel újra életet eszközeidbe, és rendezvényedbe.

4. Leatherman multifunkciós szerszámok –minden esetre

Nekünk elhiheted, egy rendezvényen tényleg bármi megtörténhet. Viszont, ha bedobod a táskába, vagy a karodon viseled a multiszerszámokat (ez utóbbi a Leatherman újdonsága), nem lesz az a helyzet, amely zavarba hozhat. Oldd meg lazán a problémákat ollóval, késsel, csavarhúzóval. Egyes esetekben még a rendezvényedet is megmentheted így…

5. Mobil nyomtató – ha a terv az utolsó pillanatban változik

Igen gyakori eset, hogy a forgatókönyv, útbaigazító felirat módosulást semmilyen módon nem tudod már kinyomtatni. Ez igazán kínos perceket, órákat képes okozni, akár az egész rendezvénynapra ráütheti a bélyegét.Tipp: hordd magaddal a laptoptáskádban a Brother hőtranszferes nyomtatóját, mely A4-es méretben, elfogadható minőségben képes nyomtatni.

6. Pendrive – az elengedhetetlen alapeszköz

Egy rendezvény sem bonyolódhat le e technikai eszköz jelenléte nélkül. Ódivatúnak gondolhatod, de ha majd ott állsz tanácstalanul egy fellépő, előadó, vagy ügyfél előtt, aki át szeretné adni Neked az anyagát, nos, nem kicsit fogod hiányolni.

7. Walkie-Talkie – a gyors és hatékony kommunikáció támogatója

Lehet, hogy evidensnek tűnik a telefonon történő megbeszélés, de a kézi adó-vevő készüléket sokkal egyszerűbb használni a rövid beszélgetésekhez. Márpedig egy rendezvényen tényleg minimális az az időtartam, amit távbeszélgetéssel tölt egy rendezvényszervező.

Inspirációra van szükséged?

Szívből ajánlom RendezvényBiblia című könyvet, mely kapóra jön majd egy-egy ihletszegényebb időszakban.

About the Author:

Hello! Örülök, hogy itt vagy és olvasod a cikkemet. Remélem, hasznos információkat olvastál. Varga Péter vagyok, a RendezvényBiblia könyv írója, a Horizont Rendezvényszervező Iroda társtulajdonosa. A magas színvonalú céges rendezvények szervezése mellett elkötelezett célomnak tekintem azokat tanítani, akik igazán elhivatottak, hogy minőségi és élménydús rendezvényeket bonyolítsanak le.

Leave A Comment