Top 5 kreatív logó megjelenítés a rendezvényedre
A logó legyen nagyobb. A logó legyen feltűnőbb, kerüljön előtérbe, legyen jobban látható. Mert a logó azonosítja a céget.
Valóban. De egy rendezvényen nem (feltétlenül) elegendő, ha csupán óriási zászlókra nyomtatjuk az emblémákat, hogy megjelenhessünk. Kreatívnak kell lenni a logó prezentálása során. Az ügyfelek, a meghívott vendégek, partnerek ugyanis – noha talán nincs megfogalmazott elvárásuk ezzel kapcsolatban – mégis vágyják az egyedülálló élményeket, újszerű megoldásokat egy-egy eseményen, és ez alól nem képez kivételt a vállalati logó megjelenítése sem. Egy ügyes ötlet itt is aranyat ér, hiszen elülteti a logó tulajdonosát jó mélyen a néző fejében.
Az ötletnél pedig van még jobban kihasználható dolog, ez pedig a modern technológia, amellyel csodákat alkothatunk.
Szóval, mi lehet a legjobb, legkreatívabb módszer a vállalati emblémák bemutatására a rendezvényeken?
Nézzünk néhány javaslatot, merre érdemes gondolkodni, majd tekintsünk át néhány élő és remekül működő, ütős példát a nagyvilágból.
1. Kávé
Az események gyakran hosszúra nyúlnak – a vendégeknek enni és inni kell.
Ha ínyenc ötletet akarunk nyújtani a látogatóknak, akkor biztos, hogy az ízlelőbimbóikon keresztül kell hatnunk rájuk, no meg a látvány is elsőrangú. Hiszen gondoljunk csak bele, egy logóval ellátott mennyei kávé milyen pozitív hatást válthat ki? Amikor valaki kávét rendel, a barista megalkotja egy előre készített sablon segítségével a logót a kávé tetejére, és kész is a meglepetés. A logóval ellátott fánkok, muffinok és egyéb desszertek mellett újszerűbb, egyedibb megoldásként vethető be.
2. Fotófalak
A fotófalak igazán vonzó megoldások a szelfik korában, de itt sem mindegy, milyennel rukkolunk elő. Egy nagy márkanév természetesen megelégedhet egy mindössze a logót tartalmazó fotófallal, hisz elegáns megoldás előtte pózolni, de a fiatalabb célközönség számára már ötletelni kell. Erre hozzák létre kreatív eseményszervezők a színes, vicces szelfi installációkat, de lentebb is mutatunk majd egy remek példát erre.
3. Digitális graffiti falak
Akár az előbbi fotófalakkal együtt bérelve. Ezek látványos és szép megjelenítési módját teszik lehetővé a cég logójának, de annál mindenképpen többet nyújtanak, mint csak, hogy bámulja a vendég a logót, és kész. Interakcióba léphetünk a vendéggel, aki maga alakíthatja a fal látványvilágát, rajzolhat rá, üzenhet, stb.
Nézzünk meg most 5 ütős logó megjelenítési módot a nagyvilágból, ahol a márkák és az események szakemberei igen látványos logókat készítettek homokból, növényzetből, termékekből, sőt még műanyag szalmából és kupakokból is. A képzelet szab csak határt, no meg a rendelkezésre álló büdzsé, bár a legfrappánsabb megoldásokért nem is biztos, hogy mélyen a zsebbe kell nyúlni.
1.
A HGTV Magazin egy New York-i rendezvényére, tömörített és kiszárított homokból faragott logót álmodott meg egy ottani ügynökség, a Rubik Marketing. Ha már itt tartunk, és itt a tél: hóból vagy (nyáron) jégből kifaragott logó sem lehet utolsó ötlet.
2.
Az idei Föld Napján az Absolut egy New York-i rendezvénnyel ünnepelt, ahol az Absolut logót újrahasznosított szalmából készítették, a palackot pedig a víz által körülvett éltető földrészként ábrázolták.
3.
A Pandora ékszervállalat tavaszi kollekcióját mutatta be szintén New Yorkban, márciusban. A modern, digitális környezettel harmonikus ellentmondásba keveredett, mármint ha létezik ilyen – a Pandora céglogója, amelyet bokros növényzetbe vágva jelenítettek meg. Elegáns, zöld megoldás!
4.
A Totalee hajápolási márka egy új szalonjának nagyszabású megnyitóján 2018. júniusában, Beverly Hillsben kizárólag látványos megoldásokban gondolkodtak a rendezvényszervezők. Az eseményen a márka logóját rendkívül elegáns, és igen impozáns installációként jelenítették meg, egy hatalmas TL monogramként, melyet a termék palackjaival töltöttek tele.
5.
Bár a hashtag szimbólum lehet, hogy nem a Twitter hivatalos logója, de minden bizonnyal jól asszociálhatunk belőle a márkára. A Cannes-i Twitter Beach átadó ünnepségén minden ütős ötletet szívesen fogadtak a szervezők a fiatal és igen kritikus közönség szimpátiájának elnyerése érdekében: elkészített fotófalukat rengeteg hashtag szimbólumból álló trónként álmodták meg, a Game of Thrones utolsó évadának tisztelegve.
Neked melyik fenti megoldás volt a kedvenced?