A jó rendezvényszervező titkos tulajdonságai II. – avagy így válassz rendezvényszervezőt!
Az előző posztunkban elkezdtük kitárgyalni, hogy mi fán terem az igazán jó rendezvényszervező. Ebben a részben tovább részletezzük ezen tulajdonságokat.
Egy tűzről pattant rendezvényszervező sokrétű feladatmegoldásra képes, azaz polihisztor módjára dolgozik.
Képes kiszolgálni a legkülönbözőbb rendezvényeket: szórakoztató műsort szervez, rábízható a komplett rendezvénytechnika, a vendéglátás. Ha szükséges, intézi a dekorálást, de nem ijed meg a különleges, tematikus rendezvényektől, és a csapatépítő játékokat is simán ki lehet neki osztani. Igazi energiabomba.
Annak pedig, hogy a rendezvényszervező számtalan feladat területén otthon érzi magát, az az előnye, hogy kölcsönös szimpátia és elégedettség esetén akár többször is együtt tudsz vele dolgozni.
Örömmel végzi a munkáját
Nos, ez nem feltétlenül jelenti azt, hogy állandóan fülig ér a szája, de folyamatosan érezhető rajta, hogy élvezi a rendezvényszervezés világát, és nem nyűg számára az ezzel járó feladatok elvégzése.
Szépnek és izgalmasnak tartja a munkáját, elhivatott és lelkes. Kiegyensúlyozottságának, életörömének a segítségével harmonikus kapcsolatot képes kialakítani az ügyfeleivel, az egyes szolgáltatókkal, és a vendégekkel. Igazi főnyeremény.
Kitartó, és jellemző rá a szakmai alázat
A Neked való rendezvényszervező addig megy, amíg nem teljesíti minden kérésed, és megtalálja az útját-módját annak, hogy maximálisan elégedett legyél.
Nem felejti el, hogy honnan jött. Elért eredményeire büszke, de nem hencegő, nem fellengzős, mindenkivel, akivel kapcsolatba kerül tisztelettudó, és süt róla az alázat szakmája iránt.
Kiváló kommunikációs készségekkel rendelkezik
Ennek a munkának a kommunikáció az alapja. Hiszen mindent telefonon, személyesen és levélben kell intézni. Tudni kell tárgyalni az ügyfelekkel, a szolgáltatókkal, a vendégekkel, és nem is akárhogyan. Máskülönben hogyan derítené ki, hogy mi az ő feladata, és honnan is tudhatnák az egyes szolgáltatók, hogy mit várnak el tőlük ahhoz, hogy létrejöhessen az ügyfél kívánságainak megfelelő álomrendezvény?