Miért vágyik annyira mindenki a valódi, élő rendezvényekre?

által|2021-02-27T12:23:47+02:002021. február 27.|Kategóriák: |

Miért nem tudja ugyanazt a hatást előidézni bennünk/velünk egy online esemény? Milyen emocionális és racionális előnyei vannak az rendezvényeknek? Csatlakozz a #PowerOfLiveEvents programhoz; elmeséljük, miért, és mit is jelent számunkra. 

Miért vágyik annyira mindenki a valódi, élő rendezvényekre? bejegyzéshez a hozzászólások lehetősége kikapcsolva

A rendezvény helye a marketingkommunikációban

által|2021-02-27T12:23:06+02:002021. február 27.|Kategóriák: |

Azt, hogy egy rendezvény milyen szerepet tölt be a marketingkommunikációban, a rendezvény célja határozza meg. Egy rendezvény ugyanis lehet PR elem, de akár vásárlásösztönző hatással is létrejöhet. Egy rendezvény a marketingkommunikáción belül a nem klasszikus reklámeszközök (Below The Line) csoportjába tartozik. A rendezvények világa a szolgáltatásmarketing területéhez tartozik. Ez azt jelenti, hogy a rendezvény kreatív [...]

A rendezvény helye a marketingkommunikációban bejegyzéshez a hozzászólások lehetősége kikapcsolva

Így szervezz online vagy hibrid rendezvényeket

által|2021-02-27T12:22:06+02:002021. február 16.|Kategóriák: , , , |

Ezzel az ismeretanyaggal az a célunk, hogy egy gyakorlati tudásanyagot állítsunk össze azok számára, akik a jövőben virtuális vagy hibrid rendezvényeket szeretnének szervezni. Kattints ide a részletes tudásanyaghoz.

Így szervezz online vagy hibrid rendezvényeket bejegyzéshez a hozzászólások lehetősége kikapcsolva