//Így lehet kreatív rendezvényed

Így lehet kreatív rendezvényed

Egy állófogadás legyen több, minthogy a vendégek finomat esznek, és beszélgetnek. Egy céges ünnepség legyen több, minthogy mindenki kényelmesen leültetve végig hallgat egy beszédet, majd megnéz egy szórakoztató műsort. Legyen a rendezvényben valami plusz. De mi az a plusz? Legyen benne kreativitás!

Mitől lesz kreatív?

A kreativitás mindig az újdonság varázsából adódik: egy készülő alkotás új alakja, az elkészítés újszerű módszere, egy autónál például egy új karosszéria, egy üdítőnél egy különleges ízesítés, stb., hasonlóképpen bevethető a kreatív gondolkodás a rendezvényszervezésben is.

Amikor elkezded szervezni a rendezvényt, még mielőtt a helyszínt kiválasztanád, a meghívott előadókat felkérnéd, az ételsort letárgyalnád, tégy félre mindent, és ötletelj kicsit, akár magadban, akár csapatban.

Találj ki egy sztorit, egy keretet, egy izgalmas vázat, amitől egyedi és különleges lesz a rendezvényed. Egy kreatív koncepciót, amely mint egy ernyő áll az egész felett, és amelynek égisze alatt, azzal harmóniában tudod kialakítani az esemény minden részletét. Ez lesz a rendezvényed központi gondolata. Koncepciója.

Hogyan vágj neki? Lássunk egy légből kapott példát.

Ügyfeled egy mosógépgyártó nagyvállalat, amely legfőbb viszonteladó partnerei számára szeretne nagyszabású eseményt új termékbemutatás kapcsán. A feladat adott, készíts végre KREATÍV rendezvényt. Természetesen fontos, hogy hol fogod lebonyolítani, hogy az asztalokat miként rendezed majd el, hogy kik lesznek a meghívottak, de mindezek előtt gondolj az egész köré egy ötletet. Erre a feladatra felkérhetsz kreatív ügynökségeket – egyébként érdemes -, de ha szűkös a büdzsé, te is megpróbálkozhatsz vele.

Hogy indulsz el a gondolkodásban?

Valahogy így: mosógépgyártó cég… mosógép… mosás… víz…. tenger…. tengeri élővilág….. plusz rájössz, tényleg, láttad is, hogy a mosógépgyártó tv reklámjában a tengert idézték meg!

Így már meg is van egy ütős alapod: vidd el a tenger mélyét a rendezvényre, legyen ez a koncepciód, építs erre mindent.

A dekorációba a kéket, a vizet, a mélytenger élővilágát álmodd bele, bérelj gigantikus akváriumokat, az eseményed fő programja pedig legyen egy sellő divatbemutató vagy egy hatalmas akváriumban előadott vízi balettműsor. Az ételekben igyekezz tenger gyümölcseit kiválogatni. A hostessek fogadják búvárszemüvegben a betérőket, a welcome drinkkel. Építs installációkat a mosógép ajtajával, mely mögött szintén látható a vízi élővilág. Lehetnek csobogók a térben, kék, fényes, lefelé folyó drapériák, melyek vízesést imitálnak, a meghívón pedig kreatívan a cég tengeralattjárójára invitáld meg a meghívottakat. Engedd szabadjára a fantáziádat, írj össze bátran minél több ötletet, gazdagítsd, turbózd fel minél jobban. Ugye, hogy így sokkal izgalmasabb, és ami legfontosabb: élménygazdagabb lesz az eredmény?

TESZTELD MAGAD RENDEZVÉNYSZERVEZÉSBŐL!

Képes lennél megszervezni egy élménydús rendezvényt?

Töltsd ki most az ingyenes tesztet, tudd meg hogy mennyire vagy felkészült rendezvényszervezésből!

Persze készülj fel, hogy a büdzsé miatt majd meg kell kurtítanod kicsit az ötleteidet vagy lesznek olyanok, amiket talán nehezebb lesz kivitelezni technikailag, de ha már a felét megvalósítod, akkor is kétszer olyan egyedi rendezvénnyel tudod meglepni meghívottaidat, mint eredetileg tervezted volna.

Természetesen ismerned kell a meghívott vendégeidet, mint azt mindig hangoztatjuk, a célcsoportod határozza meg, hogy mit bír el a rendezvény a koncepciódból.

A trendek folyamatosan változnak. Az emberek ki vannak éhezve az újdonságokra, a különlegesre, a másra. Átsiklanak a szokványoson, hidegen hagyja őket minden, ami átlagos. Ismerd fel ezt mielőbb, és gondolkodj kreatív koncepcióban!

A rendezvény hatékony marketingeszköz manapság, ebből a szempontból sem utolsó, hogy egyedi dolgot találj ki, olyat, ami megkülönböztet, ami a márkádra jellemző, ami emlékezetes marad, amiről beszélni fognak, aminek szívesen nézik/osztják a videóját. Hogy miként készíthetnél rendhagyó dolgot a rendezvényedre, olvasd el a RendezvényBiblia című könyvből, melyben sok hasznos praktikát találsz.

By |2018-07-15T23:08:03+00:002018. július 15.|Categories: rendezvényszervezés|Tags: , , |0 Comments

About the Author:

Hello! Örülök, hogy itt vagy és olvasod a cikkemet. Remélem, hasznos információkat olvastál. Varga Péter vagyok, a RendezvényBiblia könyv írója, a Horizont Rendezvényszervező Iroda tulajdonosa. A magas színvonalú céges rendezvények szervezése mellett elkötelezett célomnak tekintem azokat tanítani, akik igazán elhivatottak, hogy minőségi és élménydús rendezvényeket bonyolítsanak le.

Leave A Comment