FB live – adj élő adást a rendezvényedről
A Facebook élő videók, hivatalos nevén a live video stream szolgáltatás minden rendezvényszervező álma. Itt pedig nem csak azokra a rendezvényekre kell gondolni, ahol valamilyen híresség lép fel, hiszen minden rendezvénynek, még a legkisebbeknek is megvan a saját nézőközönsége.
A Facebook Live vidám és egyszerű módja a videó erejének kihasználására. Valós időben tudod kommunikálni a brand történetét, és egy egyedülálló kapcsolatot építhetsz ki a követőiddel és rajongóiddal.
Az nem kérdés, hogy érdemes-e használni a rendezvényünkhöz, hiszen roppant erős marketingfegyver, de arra mindenképpen érdemes kitérni, hogy hogyan aknázhatjuk ki belőle a legtöbbet.
Nézzük, mikor lehet igazán hasznos az FB live a számodra:
Az FB live videók használata végtelenül egyszerű, hiszen csak az Állapotfrissítésen belül kell kiválasztani a Live Video ikont. Itt aztán csak rajad múlik, hogy mivel hívod fel rá a figyelmet a leíráson belül. A leírást vedd komolyan, hiszen ezzel hangolhatod rá a nagyérdeműt arra, hogy rákattintson a megtekintés gombra.
Ha nem szeretnéd az egész rajongótáborral megosztani a videót, akkor leszűkítheted egy kiválasztott célcsoportra is.
&mindezt már egy mobiltelefon, vagy laptop segítségével is meg tudod oldani.
A Facebook live video stream interaktív segítség a számodra
Éles adás közben a kiválasztott marketinges kolléga láthatja a hozzászólásokat, és azt is, hogy mennyire népszerű a videó, hányan látják, lájkolják. A hozzászólási lehetőséget egyébként akár be is tilthatod.
A videón betagelheted az ismerőseidet, és a legjobb üzletfeleidet. Megadhatod a helyszínt, és a tevékenységet is.
A videóhoz használhatsz különböző filtereket, írhatsz hozzájuk szöveget és rajzolhatsz is.
A videó végén röviden szót ejthetsz a következő rendezvényedről, és a jelentkezési lehetőségekről.
A videó természetesen az élő adás végeztével is tovább él: elmentődik az idővonaladra, és addig szolgálhatja a céljaidat, amíg csak szeretnéd.
Minél kreatívabb vagy, annál jobb!
Tippek:
Az általános javaslat az, hogy az élő videó minimum öt percen át tartson, és legtovább 20 percig. Természetesen, ha a te célközönséged a rövidebb vagy hosszabb videókat preferálja, akkor tudod, mit kell tenned. A tapasztalat az, hogy minél hosszabb az élő videó, a nézők annál szívesebben osztják meg az ismerőseikkel.
A Facebook live video streammel nem csak bemutathatod a rendezvényedet, de növelheted is a következő rendezvényeid résztvevői létszámát. Ezen kívül könnyen szerezhetsz vásárlói réteget a termékeidnek és a szolgáltatásaidnak.
Az emberek szeretik a live videókat, mert személyesek, és jobban megismerhetik az általuk követett brandet.
Te mikor próbálod ki?