A költségvetés összeállítása extra kihívás számodra, így csak az internetet bújod, hogy találj valami sablont hozzá? Nem ismered a versenyszféra ajánlatának formai és tartalmi követelményeit?
Nincs tapasztalatod, ezért nem tudod hogyan kezdjél neki? Látványos ajánlati prezentációra lenne szükséged, de gondot okoz egy modern prezi elkészítése?
Rendezvényes ajánlatot készíteni nem egyszerű, tudjuk jól. Nem félünk bevallani, hogy néha még a profi rendezvényesek is sokáig keresik a megfelelő koncepciót, beszállítókat és azt, hogy a bejövő ajánlatokat hogyan lehet szépen formába önteni.
De ha már úgy alakult, hogy te írod a rendezvényes költségvetést, te készíted a prezentációt hozzá, esetleg még a forgatókönyvet is rád bízták, nincs mese: neked kell megugranod a lécet.
A KÖLTSÉGVETÉS ÖSSZEÁLLÍTÁSA EXTRA KIHÍVÁS SZÁMODRA, ÍGY CSAK AZ INTERNETET BÚJOD, HOGY TALÁLJ VALAMI SABLONT HOZZÁ? NEM ISMERED A VERSENYSZFÉRA AJÁNLATÁNAK FORMAI ÉS TARTALMI KÖVETELMÉNYEIT?
NINCS TAPASZTALATOD, EZÉRT NEM TUDOD HOGYAN KEZDJÉL NEKI? LÁTVÁNYOS AJÁNLATI PREZENTÁCIÓRA LENNE SZÜKSÉGED, DE GONDOT OKOZ EGY MODERN PREZI ELKÉSZÍTÉSE?
Rendezvényes ajánlatot készíteni nem egyszerű, tudjuk jól. Nem félünk bevallani, hogy néha még a profi rendezvényesek is sokáig keresik a megfelelő koncepciót, beszállítókat és azt, hogy a bejövő ajánlatokat hogyan lehet szépen formába önteni.
De ha már úgy alakult, hogy te írod a rendezvényes költségvetést, te készíted a prezentációt hozzá, esetleg még a forgatókönyvet is rád bízták, nincs mese: neked kell megugranod a lécet.
Ahogy megszokhattad tőlünk, mi 100%-ban gyakorlatorientált tudást nyújtunk.
Így a workshopon veled együtt dolgozunk és addig nem engedünk el, ameddig minden kérdésedre választ nem kaptál!
Hozd a laptopod, hogy a workshop végére elkészíthesd az ajánlati sablonod és költségvetésedet, amit utána akár már azonnal fel is használhatsz.
Kinek szól a képzés?
Legyél végzős diák, marketing/HR menedzser, esküvőszervező, vállalati rendezvényekért felelős személy, olyan ajánlatot kell tudnod készíteni, ami biztosan elnyeri a megbízód vagy főnököd elismerését.
Ez alapvetően egy kezdő tanfolyam, melyet azoknak ajánlunk, akik most ismerkednek a rendezvényes ajánlatok készítésével, és még nem rendelkeznek kellő magabiztosággal, ugyanakkor a képzésen sok olyan gyakorlati tanács is elhangzik, mely az 1-2 éves rutinnal rendelkező eseményszervezőknek is mondani fog újdonságot.
Ki tartja a workshopot?
Varga Péter több mint 20 éves rendezvényszakmai gyakorlattal az egyik legtapasztaltabb eseményszervező szakember jelenleg Magyarországon.
Elméleti tudását és gyakorlati ismereteit több szakmai kiadványban összegezte már, mint például a RendezvényBiblia, Rendezvényatlasz vagy a Rendezvényhelyszín MaximaLISTA könyvek. Varga Péter rendezvényszervező ezek mellett a Horizont Group rendezvényszervező ügynökség vezetője, aki a magas színvonalú céges rendezvények szervezése mellett céljának tekinti azokat oktatni, akik igazán elhivatottak, hogy minőségi és élménydús rendezvényeket bonyolítsanak le.
7 órás workshop
Minták, sablonok és a legjobb gyakorlatok Varga Pétertől.
Átfogó tematika
Ilyen komplett ajánlat- és költségkészítő tréninget máshol nem találsz.
Kávészünet
A tréning alatt 2 alkalommal tartunk kávészünetet, ahol üdítő, ásványvíz és sós-édes sütemények várnak rád.
A Varga Péter faktor
Tudod, hogy Péterrel nemcsak hasznos lesz a tanulás, hanem szórakoztató is.
Ajándékok
A workshop után nem engedünk el üres kézzel. Rendezvényszervezői csekklistát kapsz ajándékba. + meglepetés is lesz :)
RÓLUNK MONDTÁK
Nehézségi szint
Kezdő, közepes
Van-e előfeltétele a tanfolyamnak?
Nincs. De a tanfolyamnak jó kiegészítése a többi nálunk végezhető képzés.
Milyen előképzettség kell hozzá?
Microsoft Excel és PowerPoint alapszintű ismerete. Kérjük úgy érkezz a workshopra, hogy már telepítetted a saját laptopodra ezeket a szoftvereket és magabiztosan használod a saját számítógépedet. A laptopod Wi-Fi csatlakozásra képes legyen.
Mit kell vinnem magammal?
Workshop részvételhez internetkapcsolatra képes számítógépre/laptopra van szüksége a résztvevőknek, amire telepítve van egy táblázatkezelő szoftver (MS Excel) és prezentáció készítő alkalmazás (PowerPoint). Minden mást mi biztosítunk.
MIKOR ÉS HOL LESZ A WORKSHOP?
Időpont:
2021. július 27. (kedd)
Mettől meddig fog tartani a workshop?
08.30 órától kb. 18.00 óráig (2 kávé- és 1 ebédszünettel)
Helyszín:
1075 Budapest, Károly krt. 3/a.
RÉSZVÉTELI DÍJ
Részvételi díj: 29 900 Ft
Jelentkezési határidő: 2021. július 22.
Regisztráció menete: A részvételi szándékot a lenti űrlap segítségével tudod jelezni. Nem elég a Facebook eseménynél bejelölni, hogy részt veszel! A részvételi díjat bankkárytás fizetéssel vagy banki utalással tudod rendezni! Részleteket a regisztrációs űrlap elküldése után e-mail-ben kapod meg.
Résztvevők száma: A workshop limitált férőhelyes, maximum 25 fő. A regisztrációt az űrlap kitöltése és a díj kifizetésének egyidejű megtörténtekor tudjuk elfogadni. Jelentkezés érkezési sorrendben történik. A helyszínen nem lehet jegyet vásárolni! A workshop elindulásának feltétele minimum 10 fő jelentkező.
Lemondási feltételek: 2021. július 20-ig van lehetőség lemondani és visszatéríteni a részvételi díjat.
Étkezés: A jegyár tartalmaz 2 kávészünetet. (ásványvíz, üdítő, kávé, sós-édes apró sütemények) Az ebéd nincs benne a jegyárban!
REGISZTRÁCIÓ LEZÁRULT!
IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE, HOGY ÉRTESÜLJ A LEGFRISSEBB HÍREINKRŐL!
GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK
Ha bármi kérdésed van, amire ezen az oldalon nem kaptál választ, akkor írj nekünk e-mailt az ugyfelszolgalat[kukac]rendezvenybiblia.hu címre! Örömmel válaszolunk!