ÉLŐ WORKSHOP – 2021. július 27.

AJÁNLATI KÖLTSÉGVETÉS- ÉS PREZENTÁCIÓKÉSZÍTÉS
A GYAKORLATBAN

1 NAPOS ÁTFOGÓ WORKSHOP RENDEZVÉNYSZERVEZŐKNEK

MEGTANULSZ AJÁNLATOT ÖSSZEÁLLÍTANI 1 NAP ALATT

ÉLŐ WORKSHOP – 2021. július 27.

AJÁNLATI KÖLTSÉGVETÉS- ÉS PREZENTÁCIÓ-
KÉSZÍTÉS
A GYAKORLATBAN

1 NAPOS ÁTFOGÓ WORKSHOP RENDEZVÉNY-
SZERVEZŐKNEK

MEGTANULSZ AJÁNLATOT ÖSSZEÁLLÍTANI 1 NAP ALATT

A költségvetés összeállítása extra kihívás számodra, így csak az internetet bújod, hogy találj valami sablont hozzá? Nem ismered a versenyszféra ajánlatának formai és tartalmi követelményeit?

Nincs tapasztalatod, ezért nem tudod hogyan kezdjél neki? Látványos ajánlati prezentációra lenne szükséged, de gondot okoz egy modern prezi elkészítése?

Rendezvényes ajánlatot készíteni nem egyszerű, tudjuk jól. Nem félünk bevallani, hogy néha még a profi rendezvényesek is sokáig keresik a megfelelő koncepciót, beszállítókat és azt, hogy a bejövő ajánlatokat hogyan lehet szépen formába önteni.

De ha már úgy alakult, hogy te írod a rendezvényes költségvetést, te készíted a prezentációt hozzá, esetleg még a forgatókönyvet is rád bízták, nincs mese: neked kell megugranod a lécet.

A KÖLTSÉGVETÉS ÖSSZEÁLLÍTÁSA EXTRA KIHÍVÁS SZÁMODRA, ÍGY CSAK AZ INTERNETET BÚJOD, HOGY TALÁLJ VALAMI SABLONT HOZZÁ? NEM ISMERED A VERSENYSZFÉRA AJÁNLATÁNAK FORMAI ÉS TARTALMI KÖVETELMÉNYEIT?

NINCS TAPASZTALATOD, EZÉRT NEM TUDOD HOGYAN KEZDJÉL NEKI? LÁTVÁNYOS AJÁNLATI PREZENTÁCIÓRA LENNE SZÜKSÉGED, DE GONDOT OKOZ EGY MODERN PREZI ELKÉSZÍTÉSE?

Rendezvényes ajánlatot készíteni nem egyszerű, tudjuk jól. Nem félünk bevallani, hogy néha még a profi rendezvényesek is sokáig keresik a megfelelő koncepciót, beszállítókat és azt, hogy a bejövő ajánlatokat hogyan lehet szépen formába önteni.

De ha már úgy alakult, hogy te írod a rendezvényes költségvetést, te készíted a prezentációt hozzá, esetleg még a forgatókönyvet is rád bízták, nincs mese: neked kell megugranod a lécet.

EZT KAPOD AZ 1 NAPOS WORKSHOPON:

  • A workshop végére tudni fogod, hogy mik a kötelező elemei a gyakorlatban is jól használható profin felépített ajánlatnak.

  • Elsajátítod hogyan tudsz jól érthető, logikusan felépített költségvetést készíteni, amit az ügyfeleid is könnyen át tudnak tekinteni.

  • Bemutatjuk a tipikus ajánlat- és költségvetés készítési hibákat.

  • Megtanulod, hogy ügynökségi oldalon milyen ajánlatokat kell készítened különböző ajánlatadási fázisokban.

  • Megosztjuk veled az ajánlatkészítés során alkalmazható különböző haladó értékesítési technikákat. (pl. mekkora puffert érdemes hagyni a költségvetésben, melyik tételeket írd opciósként, hogyan alakítsd ki az árképzést, mi alapján válaszd ki a legmegfelelőbbet a bejövő ajánlatok közül, stb.)

  • Megismerkedsz a moodboard fogalmával és gyakorlati alkalmazásával.

  • Megtanulod a vizuális eszközök kiválasztásának szabályait. Megismered az alapelveket, mint a kontraszt, a színek, a betűtípusok, a képek vagy az ábrahasználat.

  • Elsajátítod Canva szoftver használatának alapjait, amivel gyorsan és egyszerűen tudsz majd rendezvényes preziket készíteni.

  • Segítünk abban, hogy milyen oldalakról tudsz ingyenesen (vagy pénzért) jogtiszta, stock fotókat, grafikákat letölteni.

  • Részletesen átbeszéljük, mi kell egy jó ajánlathoz, mitől lesz igazán látványos, egységes és mutatós.

  • Gyakorlati ajánlatkészítési tippeket trükköket tanítunk, amik az elmúlt 20 éves ügynökségi tapasztalaton alapulnak.

Ahogy megszokhattad tőlünk, mi 100%-ban gyakorlatorientált tudást nyújtunk.

Így a workshopon veled együtt dolgozunk és addig nem engedünk el, ameddig minden kérdésedre választ nem kaptál!

Hozd a laptopod, hogy a workshop végére elkészíthesd az ajánlati sablonod és költségvetésedet, amit utána akár már azonnal fel is használhatsz.

Kinek szól a képzés?

Legyél végzős diák, marketing/HR menedzser, esküvőszervező, vállalati rendezvényekért felelős személy, olyan ajánlatot kell tudnod készíteni, ami biztosan elnyeri a megbízód vagy főnököd elismerését.

Ez alapvetően egy kezdő tanfolyam, melyet azoknak ajánlunk, akik most ismerkednek a  rendezvényes ajánlatok készítésével, és még nem rendelkeznek kellő magabiztosággal, ugyanakkor a képzésen sok olyan gyakorlati tanács is elhangzik, mely az 1-2 éves rutinnal rendelkező eseményszervezőknek is mondani fog újdonságot.

Ki tartja a workshopot?

Varga Péter több mint 20 éves rendezvényszakmai gyakorlattal az egyik legtapasztaltabb eseményszervező szakember jelenleg Magyarországon.

Elméleti tudását és gyakorlati ismereteit több szakmai kiadványban összegezte már, mint például a RendezvényBiblia, Rendezvényatlasz vagy a Rendezvényhelyszín MaximaLISTA könyvek. Varga Péter rendezvényszervező ezek mellett a Horizont Group rendezvényszervező ügynökség vezetője, aki a magas színvonalú céges rendezvények szervezése mellett céljának tekinti azokat oktatni, akik igazán elhivatottak, hogy minőségi és élménydús rendezvényeket bonyolítsanak le.

7 órás workshop

Minták, sablonok és a legjobb gyakorlatok Varga Pétertől.

Átfogó tematika

Ilyen komplett ajánlat- és költségkészítő tréninget máshol nem találsz.

Kávészünet

A tréning alatt 2 alkalommal tartunk kávészünetet, ahol üdítő, ásványvíz és sós-édes sütemények várnak rád.

A Varga Péter faktor

Tudod, hogy Péterrel nemcsak hasznos lesz a tanulás, hanem szórakoztató is.

Ajándékok

A workshop után nem engedünk el üres kézzel. Rendezvényszervezői csekklistát kapsz ajándékba. + meglepetés is lesz :)

RÓLUNK MONDTÁK

Nehézségi szint

Kezdő, közepes

Van-e előfeltétele a tanfolyamnak?

Nincs. De a tanfolyamnak jó kiegészítése a többi nálunk végezhető képzés.

Milyen előképzettség kell hozzá?

Microsoft Excel és PowerPoint alapszintű ismerete. Kérjük úgy érkezz a workshopra, hogy már telepítetted a saját laptopodra ezeket a szoftvereket és magabiztosan használod a saját számítógépedet. A laptopod Wi-Fi csatlakozásra képes legyen.

Mit kell vinnem magammal? 

Workshop részvételhez internetkapcsolatra képes számítógépre/laptopra van szüksége a résztvevőknek, amire telepítve van egy táblázatkezelő szoftver (MS Excel) és prezentáció készítő alkalmazás (PowerPoint). Minden mást mi biztosítunk.

MIKOR ÉS HOL LESZ A WORKSHOP?

Időpont:

2021. július 27. (kedd)

Mettől meddig fog tartani a workshop?

08.30 órától kb. 18.00 óráig (2 kávé- és 1 ebédszünettel)

Helyszín:

1075 Budapest, Károly krt. 3/a.

RÉSZVÉTELI DÍJ

Részvételi díj: 29 900 Ft
Jelentkezési határidő: 2021. július 22.
Regisztráció menete: A részvételi szándékot a lenti űrlap segítségével tudod jelezni. Nem elég a Facebook eseménynél bejelölni, hogy részt veszel! A részvételi díjat bankkárytás fizetéssel vagy banki utalással tudod rendezni! Részleteket a regisztrációs űrlap elküldése után e-mail-ben kapod meg.
Résztvevők száma: A workshop limitált férőhelyes, maximum 25 fő. A regisztrációt az űrlap kitöltése és a díj kifizetésének egyidejű megtörténtekor tudjuk elfogadni. Jelentkezés érkezési sorrendben történik. A helyszínen nem lehet jegyet vásárolni! A workshop elindulásának feltétele minimum 10 fő jelentkező.
Lemondási feltételek: 2021. július 20-ig van lehetőség lemondani és visszatéríteni a részvételi díjat.
Étkezés: A jegyár tartalmaz 2 kávészünetet. (ásványvíz, üdítő, kávé, sós-édes apró sütemények) Az ebéd nincs benne a jegyárban!

REGISZTRÁCIÓ LEZÁRULT! 

IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE, HOGY ÉRTESÜLJ A LEGFRISSEBB HÍREINKRŐL!

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

Nem. Csak online jegyvásárlási lehetőség van. Azonban tudsz bankkártyával és átutalással is fizetni.

Írj egy e-mailt az ugyfelszolgalat@rendezvenybiblia.hu e-mail címre és megbeszéljük a részleteket.

Workshopon nagyon szívesen látjuk a kezdő rendezvényszervezőket is. Sőt, ha most ismerkedsz a rendezvényszervezéssel vagy csak a tanulás kezdeti fázisában vagy, akkor mindenképpen javasoljuk, hogy gyere el erre a workshop-ra!

Workshop részvételhez internetkapcsolatra képes számítógépre/laptopra van szüksége a résztvevőknek, amire telepítve van egy táblázatkezelő szoftver (MS Excel) és prezentáció készítő alkalmazás (PowerPoint).

A gyakorlati előadáshoz nem kell előképzettség. Viszont alapvető számítógépes ismeretekre szükséged lesz. Az Excel, PowerPoint és persze a saját számítógépedet készség szinten használd. Ezen a workshopon nem lesz lehetőség az alapoktól indulni. Ha nem tudod hogyan kell megnyitni vagy elmenteni egy fájlt, mik az alapvető szerkesztési lehetőségek a fenti szoftverekben vagy nem tudsz e-mailt küldeni saját számítógépedről, akkor ez a workshop nem neked szól. Előbb sajátítsd el készség szinten ezeket az ismereteket és várunk szeretettel a következő gyakorlati előadásunkon.

Minden tanfolyamunkat szívesen rászabjuk a cégedre, tevékenységedre is. Gyakran járunk ki nagyobb cégekhez, ahol a rendezvényekért felelős csapatnak adjuk le a kért anyagot.

Részletekért vedd fel velünk a kapcsolatot!

Nem kell védettségi igazolvánnyal rendelkezned. Ellenben arra kérünk, hogy csak abban az esetben gyere el a workshopra, ha nincs semmilyen tüneted. (nátha, hőemelkedés, láz stb.) A workshopon való részvétel feltétele, hogy maszk legyen rajtad. Köszönjük az együttműködésedet!

Ha bármi kérdésed van, amire ezen az oldalon nem kaptál választ, akkor írj nekünk e-mailt az ugyfelszolgalat[kukac]rendezvenybiblia.hu címre! Örömmel válaszolunk!