6 rendezvényszakmai WOW az idei Oscar díjról 

Az Academy Awards rendezvényszervező szemszögből sem utolsó esemény, hisz a kreatív tervezők minden évben kitesznek magukért a pazar látvány érdekében, pénzt, paripát nem kímélve. Így volt ez idén is, mi pedig leesett állal néztük a csillogó dizájn megoldásokat, amelyekből hatot csokorba gyűjtöttünk: így ünnepeltek a 92. Academy Awardson idén. 

WOW 1

Az Oscar Díj átadó televíziós színpad dizájnjának kialakításához 40 ezer Swarovski kristályt vetettek be. Csak a kristályból készült örvény, a kristályfüggöny és a pompázatos kristálytorony több ezer font büdzsét vitt el. A tervező, Jason Sherwood Emmy díjas kreatív igazgató a hollywoodi tündöklést szerette volna visszaadni ily módon, szerintünk sikerült. 

WOW 2

A Rolex ötödik alkalommal szponzorálta az Academy Awards backstage zöld szobáját, dizájnban ebben az évben a természetességre törekedve, a márka öko-tudatos Perpetual Planet kampányához kapcsolódva. A WOW hatást belőlünk az a LED rendszer váltotta ki, amelyet az ablakokba telepítettek, és melyek 12 percenként váltakozó fényjátékkal turbózták fel a látványt, napnyugtakor naplemente érzetét keltve például. 

WOW 3

Az idei Academy hivatalos after partyjának helyszín koncepcióját a „harmónia és relaxáció” jellemezte, ezt kívánták elérni színben a réz és bronz fémek árnyalataival, valamint a padlizsán és az ametiszt megjelenítésével. A vendégek feje fölött egy 2000 fénycsőből készült lebegő csillár tündökölt, melynek mindegyike újrahasznosított anyagokból készült különböző textúrákkal. A virágok tekintetében is a lilás, padlizsános árnyalatok domináltak. A rendezvényen egyébként 40 virágdizájner dolgozott öt napon át, az esemény zárásáig. 

WOW 4

A rendezvény cateringjét 200 séfből álló csapat dolgozta ki és valósította meg; az éjszakai étkezés 70 százalékban növényi alapú volt, falatnyi előételekkel, egyéb finomságokkal. Csak a desszertek tekintetében több mint 30 féléből lehetett választani, köztük Oscar szobor alakú csokoládét.

WOW 5

A Mercedes-Benz USA is megrendezte szokásos éves Oscar gálanéző partiját Los Angelesben, Beverly Hillsben. A rendezvényre gyártott, tervezett sötét tónusú berendezést néhol elefántcsont, arany és sárgaréz ékesítette. A helyiség fókuszpontja az arany színnel kiemelt, nagy képernyős TV fal volt, lévén a gálanézés az összejövetel apropója. A különféle bútorcsoportok között szerepeltek fekete és krémszínű bútorok, kárpitozott székek, csontokkal berakott, sárgarézzel díszített dohányzóasztalok, márványdíszítésű pultok, fekete pub- asztal és fekete bársonyszékek. A bordó orchideák és a lila liliomok koronázták meg a látványt. 

Az esemény érdekessége volt, hogy a meghívottak szavazhattak, mely film lesz a best szerintük, szavazatukat egy erre a célra kihelyezett plexi edényekbe dobált zsetonokkal adhatták le. Akik jól tippeltek, Mercedeses ajándékokat kaptak. Az esten egyébként még asztrológiai jósda állt a vendégek rendelkezésére programként, valamint egy sminksarok, ahol profi sminkesek feljavították a hölgyek make upját. 

WOW 6

És a végére egy Pre-Oscar Party, amelyet a Cadillac rendezett annak apropójából, hogy idén immár zsinórban 7.  alkalommal szponzorálta az Oscart. Az eseményen hírességek sora jelen volt, a cég itt mutatta be 2021-es Escalade-ját. Az eseményen ezerrel tombolt a neon-láz, nemrégiben írtunk is róla, hogy egyre divatosabb a rendezvényszervezés során. Külön WOW a medencéért, melyben a cég logójával ellátott tavirózsa levelek úszkáltak. 

Inspirálódj velünk legközelebbi összefoglalónkban is, kövesd figyelemmel a Rendezvénybiblia.hu blogrovatát.