Ügyfélkör bővítés tippek nem csak rendezvényszervezőknek
Ügyfélkör bővítés tippek nem csak rendezvényszervezőknek
Értékes és fontos témát hoztunk erre a hétre, amely minden siker és boldogulás alapja – nemcsak a rendezvényszakmában, hanem szinte minden vállalkozás esetében. Ez pedig az ügyfélszám bővítésének lehetőségei, hiszen keveseknek adatik meg a széles ismeretségi kör, amelyből már a kezdeteknél táplálkozhat, növögethet. Hogyan érdemes, milyen módszerekkel több potenciális ügyfelet gyűjteni, erre mutatjuk meg három legkézenfekvőbb, de abszolút működőképes stratégiánkat ezen a héten:
Ha még egyáltalán nem rendelkezel portfólióval, akkor kiindulhatsz a belső körből – amely a családod, barátaid köre. Hogyan kezdheted velük az építkezést?
Hogyan juthatsz új ügyfelekhez a közösségi média segítségével?
- Posztolj képeket az eseményeidről vagy üzleti tevékenységedről rendszeresen nemcsak a céges oldaladon, hanem saját, privát oldalaidon is, így Facebookon, Instagramon
- Ha valamilyen jeles kitüntetés, díj vagy bármely elismerés járt a munkádért, azt is feltétlenül oszd meg ismerőseiddel
- Kövess be hasonló érdeklődési, tevékenységi körű embereket az Instagramon a privát oldaladon is
- Csatlakozz a Twitterhez, és a speciális keresés funkcióval találd meg a helyszíneket, beszállítókat, vállalati ügyfeleket, majd kezdd el követni őket
- Csatlakozzon közösségi csoportokhoz a Facebookon, és kezdj el kommunikálni a csoportban, hogy lássák szakértelmedet, hozzáértésedet a szakmádba vágó témákban
- Céges, és privát oldaladon is létrehozhatsz játékot, például szolgáltatásod ingyenes kipróbálásáért vagy rendezvény belépőért
- Próbálj kiépíteni partnerkapcsolatot rendezvényesként nagyobb éttermekkel, helyszínekkel, hogy posztoljanak rendezvényedről közösségi oldalaikoz
- A fenti közösségi médiás ötletek mind működnek, csak időt kell szánni rá, hogy beérjenek. Dolgozz ki egy stratégiát, és következetesen haladj annak mentén, meglátod, sikerre visz, ráadásul költséghatékonyan.
- Az Insta sztorikat rengetegen nézik, ha érdekes sztorikat ötölsz ki, ezzel is népszerűsítheted szélesebb körben a vállalkozásodat
- A lényeg, hogy egy nap csak egyszer csinálj bármit is a közösségi médiában, ezt a szakaszt tekintjük a magok elvetésének, majd néhány hónap múlva a magokból szép, egészséges fák lesznek, amiről jócskán szüretelhetsz. :)
- Amikor elkezded a marketinget a közösségi médiában, győződj meg róla, hogy ugyanazt a cégnevet választod minden platformon (ugyanaz a név a Twitteren, a Facebookon, az Instagramon és a YouTube-on).
Hogyan juthatsz el új ügyfelekhez a helyi média segítségével?
Ez csak néhány gyors ötlet volt, amelyeket érdemes átgondolni, és használni új ügyfelek felkutatása érdekében. Természetesen a közösségi eseményeken való személyes megjelenés is ugyanolyan fontos a fentiek mellett! A jövő héten újabb hasznos tippekkel jövünk itt a blogon, tarts velünk akkor is!