Pörgesd fel a Facebook hirdetéseket, és adj el több jegyet az eseményedre!

Új Facebook funkciók események marketingjéhez – Nem is olyan régen a Facebook változtatott a hirdetési szolgáltatásán. Mivel ez a termeli számukra a legtöbb jövedelmet, nem meglepő. Próbáld ki az új funkciókat, és pörgesd fel az eseményed marketingjét!

Pörgesd fel a Facebook hirdetéseket, és adj el több jegyet az eseményedre!

Használd a Facebook Ads-et, és adj el több jegyet

A Facebook hirdetések minden rendezvényszervező számára lehetségessé teszik, hogy üzenetekkel célozzák meg a potenciális résztvevőiket, éljenek azok a világ bármely részén.

Az üzenet az alábbi formátumokban jeleníthető meg: fotó, videó, carousel (galéria), slideshow (vetítés), diavetítés ( collections) és canvas pages (vászon). Ezek mind elég kreatívak ahhoz, hogy megragadjon rajtuk a jövőbeli résztvevőid tekintete.

Egy kis szótár:

Fotós hirdetés: a képen nem szerepelhet 20%-nál több szöveg. Képméret: 1200×628 pixel, képarány: 1.91:1. Szöveghossz: 90 karakter, címsor: 25 karakter, link szöveg: 30 karakter.

Videós hirdetés: vesd be a mozgókép erejét, hogy átadhasd az üzenetedet. Tartsd szem előtt a videó, szöveg specifikációkat.

Carousel – akár tíznél is több, vízszintesen görgethető képeket vagy videókat tartalmaz. Ha széles közönséget szeretnél vele elérni, akkor ne nagyon szövegezd az egyes képeket.

Slideshow – egy olyan videó, amelyben maximum 10 kép váltja egymást.

Canvas –egy teljes képernyőnyi területet kapsz képek, videók és interaktív elemek megjelenítésére.

Tudtad, hogy a hirdetésed már Instagramon is megjelenhet?

Találd meg a közönséged!

Egyéni közönségek (Custom Audiences)

Ennek a funkciónak hála nem csak azokat tudod megcélozni, akik megerősítették az eseményen való részvételt, hanem azokat is, akik egy múltbeli eseményre „talán” gombot nyomtak.

Az offline interakciókövetés segítségével pedig tudsz csatlakozni más adatplatformokhoz az API használatával.

A Custom Intent Audiences-en belül Saját lista létrehozásával, vagy Automatikus listával találhatod meg a Display hálózaton belül azokat az embereket, akik szeretnének elmenni az eseményedre. Ehhez bevetheted a kampányok, a webhely és a YouTube-csatorna adatait is.

Pontos globális célzás – Multicountry Lookalike Audiences

A Lookalike Audiences megvizsgálja a meglévő ügyfeleid adatait, és pontos hirdetési profilokat hoz létre. Arra is lehetőséged van, hogy a felhasználókat a saját országodban egy másik országban összegyűjtött vevői adatok alapján célozd meg.

Az ügyfelek elérhetőségét feltöltheted közvetlenül a Facebook Custom Audience-ből, a konverziókövetésekből, vagy a Facebook oldaladról is. Ez egy Facebbook csoport esetében akkor működik a legjobban, ha a csoport 1000- 50 000 fő közötti elkötelezett közönségből áll.

A Multicountry Lookalike Audiences segítségével akár egy siófoki zenei fesztivál közönségi profilját is el tudod készíteni, és fel tudod használni arra, hogy megcélozd vele egy hasonló esemény célközönségét mondjuk Szolnokon.

Ha az eseményt összekapcsolod a Dynamic Language Optimization (dinamikus nyelvi optimalizálás) funkcióval nem csak a határokon átnyúló közönséget tudod megcélozni, hanem a saját anyanyelvűeket is. Ezenkívül a célzást lecsökkentheted csupán egyes városokra is.

Mostantól a hirdetések a Messengerben is elérhetők

Mivel egyre több beszélgetés zajlott le a privát chaten, és egyre kevesebb az idővonalakon, a Facebook úgy döntött, hogy elérhetővé teszi a Messengeren belüli hirdetéseket. Segítsd te is vele a kampánycélod megvalósítását.

Több kontroll a videós hirdetéselhelyezése fölött

A hirdetők mostantól a maximum 15 másodperces beágyazott videóhirdetéseket is használhatják. Mivel nem ugorhatóak át, a többség végig is nézi. Lehetővé vált az in-stream hirdetések használata. Ez magában foglalja nemcsak a Facebookon tárolt videókat, hanem a partnerek weboldalait, és az Audience Network-öt is.

Ha szükséged van segítségre a hirdetések felfedezésében, akkor ajánlom számodra a Facebbok Business oldalt, ahol minden kérdésedre választ kapsz.

Mivel az újdonság ereje nagy hatást ér el a nézőkben, érdemes alkalmazni az új hirdetési típusokat.

Ha még több sikerreceptet szeretnél az eseményedhez, akkor olvasd el a RendezvényBiblia című könyvemet!