Blog2018-09-10T10:23:16+00:00

BLOG

17.szeptember 2018.

Az események márkázásának fontossága

By |2018. szeptember 17.|marketing, rendezvényszervezés|

Az események márkázásának fontossága Előző cikkünkben átnéztük, hogyan tudjuk eseményekkel erősíteni a márkánkat. De mi van akkor, ha egy esemény érik meg arra, hogy önálló márkává nemesítsük, ezt tekintjük át ebben a bejegyzésben. [...]

2.szeptember 2018.

Influenszermarketing a rendezvényszervezésben 2. rész

By |2018. szeptember 2.|marketing|

Influenszermarketing a rendezvényszervezésben 2. rész Az influenszerség jelenleg az egyik „legfenszibbnek” tűnő foglalkozás manapság, és miután tisztáztuk, kik is azok az influenszerek, térjünk rá, hogyan használhatunk influenszereket a rendezvényszervezésben. [...]

26.augusztus 2018.

Influenszermarketing a rendezvényszervezésben 1. rész

By |2018. augusztus 26.|marketing|

Influenszermarketing a rendezvényszervezésben 1. rész Mi az, és mire jó az influenszermarketing, szóba jöhet-e, ha rendezvényekről van szó, érdemes-e használni ezen a területen? Két részes sorozatunkban utánajárunk. Pár éve még énekesek, [...]

5.augusztus 2018.

8+1 rendezvényrekord a nagyvilágból

By |2018. augusztus 5.|rendezvényszervezés|

8+1 rendezvényrekord a nagyvilágból Ha rendezvényt szervezel, fontos, hogy aki elmegy rá, élményekkel távozzon. Akár a Rekordok Könyvébe is beillő élményekkel. A rendezvényed bármely pontja lehet szokatlan, egyedi, hajmeresztően újszerű; a lényeg, hogy [...]

29.július 2018.

10 in 1, avagy a sokoldalú rendezvényszervező

By |2018. július 29.|rendezvényszervezés|

10 in 1, avagy a sokoldalú rendezvényszervező Rendezvényszervezőnek lenni nem könnyű - viszont nehéz, szoktuk rávágni. Vegyük át, mi mindenhez kell értened. Valóságos szuperhősnek kell lenned, hiszen olyan készségekkel kell egyszemélyben rendelkezned, amely [...]

15.július 2018.

Így lehet kreatív rendezvényed

By |2018. július 15.|rendezvényszervezés|

Így lehet kreatív rendezvényed Egy állófogadás legyen több, minthogy a vendégek finomat esznek, és beszélgetnek. Egy céges ünnepség legyen több, minthogy mindenki kényelmesen leültetve végig hallgat egy beszédet, majd megnéz egy szórakoztató műsort. [...]

12.május 2018.

Népszerűsítsd a rendezvényedet a „newsjacking” erejével

By |2018. május 12.|marketing|

Népszerűsítsd a rendezvényedet a „newsjacking” erejével „Newsjacking”, azaz hírrablás során gyakorlatilag fülön csípsz egy népszerű hírt, eseményt, és reagálsz rá. Ennek nyomán pedig egy csapásra növelheted a márkád iránti elköteleződést, valamint az eseményed [...]